5 saker ni kanske, eller kanske inte visste om mig.

2012-12-12 13:57:25
fotocred: Caroline Joelsson 
- Jag gillar inte nyfikna människor. Jag helt ärligt avskyr när folk kommer bakom mig och försöker läsa över min axel vad jag håller på och skriver. Eller när jag pratar tyst med någon så kommer nånannan och säger "Vad pratar ni om?" Uh, om det hade varit något av din business så kanske du hade varit med i samtalet från början. Men det var du inte. Så det kanske inte var meningen att du skulle vara med i samtalet!!!!
 
- Jag är för givmild. Mitt nya motto är "Var lika snål som personen du har att göra med". Hur det nu ska funka, det vet jag inte. Har väldiga problem med att alltid ge pengar till folk, eller alltid låna ut pengar till folk som aldrig någonsin ger tillbaka dem. Det är sällan man ens får ett tack. Ogillar mänskligheten.
 
- Kemi, Fysik och matte är mina absoluta hatämnen. Förstår inte riktigt varför jag går natur. hmmm
 
- Jag tycker om alla sporter med hjul mer än vad jag tycker om sporter med bollar. Jag fördrar alltså alla dagar i veckan bmx, fmx, motocross, skateboarding, och alla sånna sporter framför fotboll, hockey, ridning osv.
 
- Jag kommer inte alltid jättebra överens med ytliga människor.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE