BLÅTIRA

2012-12-01 09:56:23
(ber om ursäkt över mina dåliga web-cam bilder men de kförsvinner så fort jag fått min kamera!!)
Igår åkte jag snowboard för första gången. Det gick bra, jag ramlade på rumpan första gången. Jag trodde att jag hade brutit svanskotan fast det hade jag inte även om den ömmar lite idag, Andra gången jag skulle ner för denna lilla barnbacke så fick vi för oss att jag, Micke och Kevin skulle tränga ihop oss på brädan. Jag stog längst fram, Micke i mitten och Kevin i bak. Det gick inte lika bra att åka tandem som att åka ensam. Jag faceplantade, fick brädan in i benet, Micke och Kevin på mig. Jag lever dock, ska inte klaga. Har ont i ögat, och käken fast det är okej. Jag hade roligt iallafall. Svullnaden borde gå över snart, och det röda borde övergå till blått. Men äsch, det är bara tillfälligt. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE