EN OVÄNTAD VÄNSKAP

2012-12-31 13:25:58
Igår mös jag med Katta i Stockholm city. Vi gick på bio, käkade lite och gick på statspromenad. Träffade på några fransmän och visade dem till Söder för de ville ha en fin view av stockholm. Åh vad stelt det var. HAHA, men det gick bra. Vi blev varken misshandlade eller våldtagna så alla främmande män är inte konstiga. Iallafall, jag och Katta såg på den nya filmen "En oväntad vänskap" och jag rekomenderar den till alla i hela världen. Den var så jäkla fin. Det är utan tvekan min nya favoritfilm. Den slår Dear John, P.S I love you och alla andra mina favvisar. Det är verkligen en film blandat med humor, vänskap och bara världens finaste personkemi. 
Ni har trailern ovan. Titta och njut. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE