gofika, ROSA HÅR, DOUCHE ENGELSKA

2012-12-14 08:59:16
Nu har vi fikat med klassen och OJ vad mätt jag är nu. Jag hade med mig pepparkakor, kärleksmums, julmust och äppelkaka. Jag bjöd alla som det räckte till. Titti hade med sig Tigerkaka och Elisabeth hade bakat kokostoppar. Allt var jättegott, och snart spyr jag för just nu sitter jag i matkoma och kollar på någpon tyskfilm ifrån 1800-talet. Men whatever flaots my teachers boat. Haha, den är verkligen den sämsta filmen någonsin. 
 
Jag poastar iallafall en bild på mitt chockrosa hår. Bilderna ger inte färgen riktigt rättvisa. Det är mörk rosa/lila fast I'm okat with that eftersom att det sköljer ur så fort. (lägg märke till douche engelskan lol) ENJOY


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE