HEY SOULMATE, JUST GIVE ME A CALL

2012-12-16 18:31:57
Jag undrar hur det vore att träffa någon som är precis som en själv. Ens själsfrände. Hur underbart vore det inte att ha någon som alltid förstår en? Kan tänka mig att jag hade tröttnat på mig själv efter ett tag om jag hade behövds umgås med mig själv hela tiden, men fatta vad coolt det vore. Det skulle jag vilja göra. Jag har många vänner som jag älskar, och de har nog alla något gemensamt med mig. Men ingen som är ens nära likandan i sättet som jag. Jag vill resa och hitta någon. Jag vill ha någon med samma intressen, samma synsätt på livet, och samma värderingar som en själv. Kan ni förstå hur lätt livet vore? Fast hur kul vore det egentligen utam tjaffs alls... ganska tråkigt kanske. Men jaja, ni förstår vart jag försöker komma. Lägger på ett collage på vad jag tycker om. Kära vänner, om ni är min soulmate, smsa mig hehe 0723630353. lol


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE