Jätterosa hår, äppelkaka, mysfika, kärleksmums

2012-12-13 23:26:00
Nu kom jag hem ifrån frisören för ett tag sedan. Mitt hår är inte ljusrosa. Nej, det är snarare chockrosa men det är okej. Jag klagar nog inte, det försvinner ju med tvättarna.Jag är nog ganska nöjd tror jag. Vad annars? Jo jag håller på att baka! Kärleksmums, och äppelkaka. Äppelkakan var helt perfekt så håller på och väntra på att kärleksmumsen ska bli klara. Jag bakar för klassen för imorgon är det den sista historialektionen för terminen, och kanskekanske till och med min sista dag i klassen. Jag ska eventuellt byta till Global Ekonomi på måndag. Vi får se om jag gör det helt enkelt. Vet inte om jag vågar. Är så jävla feg ibland. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE