JOBB HELA VECKAN

2012-12-12 08:24:57
Hejsan alla mina små kycklingar. 
Nu är det äntligen onsdag, och det innebär att det bara är halva veckan kvar nu tills det är fredag! Detta kommer nog inte vara mycket till helg eftersom att jag ska jobba hela helgen(nästan). Jag jobbar 16-2030 fredag, och sen 1230-1730 på söndag. Jag måste dock kolla upp det där om söndagen för jag är inte helt hundra om jag ska jobba då. Om jag ska det så har jag jobbat 6 utav 7 dagar den här veckan. Inte konstigt att det känns som att jag är påväg in i väggen. Äsch, jag tycker om att jobba. Det är nyttigt för mig så jag tänker varken sluta eller trappe ner på det. 
 
Idag ska jag till min prins efter skolan. Han är världens bästa och gör mig så glad. Mannen i mitt liv helt enkelt. haha


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE