JULFIRANDE x3

2012-12-25 12:07:21
ovan har ni min vackra bock under våran asfina gran
Firade julafton igår hos mina kusiner i Skarpäng. Det var mysigt. Våra två familjer, och sen mina kusiners farföräldrar. Det var jättemysigt och det kunde inte ha blivit bättre. Jag fick en ny telefon, en ny kamera, kläder, mina drömskor, och lite smått. Det var verkligen jättebra. Idag ska vi till mina kusiner på pappas sida av släkten och fira lite jul hos dem i Viggbyholm. Men vi kommer nog bara att stanna där i en timme eftersom att vi ska vara i Åkersberga klockan två hemma hos morfar. Då ska vi äta massvis med god mat för det serveras alltid där. 

Senare ikväll ska min bror kanske åka till MX-indoor och då ska jag nog hänga med och testa filma lite. Sen ska jag amatörklippa lite film och se hur kul det är eller hur det går. Ja, vi får se. Ha, jag lägger upp filmen här på bloggen sen så får ni se hur grym jag är. hehehehe lol


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE