LEDIG FRÅN SKOLAN IMORGON

2012-12-05 23:33:24
Idag har varit en bra dag. Vi slutade skolan några timmar tidigare än schemalagt pga. mitt älskade oväder och min älskade snö. Jag ska verkligen inte klaga för jag är bara så jäkla nöjd över att fått skippa Kemi och idrott. Jag älskar i och för sig idrott, men vi skulle bara ha kollat på film idag ändå så jag har inget emot att få åka hem och bara käka och mysa lite innan jag beger mig till Erik liksom. Busstrafiken var ju väldigt inställd idag förressten. För er som inte åker kommunalt tänkte jag. Alla bussar, pendeltåg, spårvagnar var inställda och massa förseningar för roslagsbanan. Jag fick hämtning så jag hade tur men det var ju verkligen kaos för folk som inte hade föräldrar eller någon annan som kunde hämta. Alla(sas det) taxis i stockholm var upptagna. Helt sjukt oväder fast jag protesterar inte för imorgon är jag ledig. Vi fick mail ifrån rektorn idag där det stod att pga. skolans ovetande om morgondagens kommunal trafik, stängs skolan. WOHO. Vilken tur man kan ha! 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE