MÅNDAG 10 DECEMBER

2012-12-10 11:49:40
 
fotocred: Caroline Joelsson, mxcarro.
Haha, här ser ni mitt tappra försök till att hoppa med en sparkcyckel. Jag försökte och tog i som kung och fosterland. Jag tillochmed slog i knäet otalbara gånger bara för att försöka få upp den där skiten i luften. Jag klarade det ju någorlunda tillslut. Båda hjulen lämnade backen samtidigt så jag måste nog erkänna att jag är rätt nöjd. Vad mer? Nu är det måndag och start på ny vecka. Jag har inte så mycket going on kanske, lite läxor, jobb och sovning är nog det enda. Ska träna också. Fast bara idag så det räknas inte med som planer. Vad mer? 
Eh, det finns nog inte mycket mer att säga. Vi hörs helt enkelt lite senare. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE