NYÅRSKLÄNNING. KANSKE.

2012-12-24 22:12:00
Jag köpte klänningen jag tänkte ha på nyår för sisådär en månad sedan från Nelly. Men jag vet inte längre om jag ska ha den pga av bland annat mitt rosa, svårmatchade hår. Det är svinsnygg ändå så det kanske är värt det men jag vet faktiskt inte riktigt. Vi får se helt enkelt. Visste redan när jag köpte den att jag skulle ha tvektankar om den men jag har inte förens nu börjat tveka på riktigt. Jag kunde inte hjälpa att köpa den. Den kostade 149:- på Nelly. Den är ifrån TFNC London, och kostade från början typ 300:-. Klarade inte av att inte köpa den när den var 50% off, så jag slog till som attan bara. hehe
Jag SKA ha den om jag firar nyår i London nästa år. Det är liksom ingen fråga om saken. 
Massor med pussar
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE