TJOCK OCH GLA' KEXCHOKLA'

2012-12-20 08:03:00
Jag uppdaterade ingenting igår för jag hade inte tid. Eller helt ärligt så hade jag nog mer tid än jag haft på de senaste 3 veckorna. Jag jobbade alltså inte igår. Ha, det kändes helt gaaalet att kunna åka hem eller att faktiskt kunna göra något! Så Elin följde med mig hem igår, vi gjorde inte så mycket. Vi sov lite, kollade på TV, pratade nyår osv. Så ja, inte så mycket alltså. Sen när Elin åkte hem så åkte jag och min bror till Mats och fixade lite film så nu är den snart klar!! lovar att lägga upp den på bloggen sen så fort jag har tillåtelse till det. 
 
Kom hem vid halv 9 och käkade lite. Sen satte jag igång och bakade för klassen till idag. Jag gjorde som vanligt kärleksmums för sån är jag. Hehe, nu börjar jag snart så ska hjälpa Lovisa lite med sin engelska inlämning och sen dra mig mot klassrummet. 
PUSS
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE