VART FÖRSVANN MITT ROSA HÅR?

2012-12-07 09:37:00
Jag är lite besviken på att mitt hår inte är rosa längre. Jag vill åka tillbaka till frisören och göra om och se till att de gör om det och gör rätt. Jag vill inte att det ska vara så bleknat redan. Jag har tvättat håret en gång liksom. Vad är detta för skit? Jag blir ju arg. hehe
 
Just nu är jag iallafall i skolan, Johanna och Marie hade bakat knäck och choklad/daim cupcakes och de var asgott men nu har jag lite ont i magen. Är kanske laktosintolerant ändå. Nej, där ljög jag. Jag är inte allergiskt till någonting förutom viss hamburgedressing. och Kiwi. Haha oj vad sidetracked jag blir nu. Har fysik som börjar alldeles straxt så vi hörs senare.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE