ALLA VILL VARA VS MODELL

2012-11-12 19:42:10
så svinigt najs. 
 
Förstår inte var Victoria Secret hittar alla sina modeller. Like, seriously.
Det finns nog inte en enda VS modell, någonsin, som man skulle kunna tveka lite på hennes snygghet.
Det är typ mitt livs dröm att få vara VS modell. Haha, sjukt töntigt. Men verkligen!
Hur tror ni det skulle sitta på självförtroendet? Som en smärt kan jag tänka mig. hehe
På riktigt dock. Jag skulle nog inte vilja vara catwalk modell som inte har något att säga till om under visningarna. 
Victoria Secret modellerna är sunda, och har mer muskler än vad de flesta supermodeller har. Jag ser upp till dem. De är så vackra hela bunten. Med eller utan smink. Det spelar ingen roll. Fortfarande svinnajs.  
Ska sluta leka VS modell nu och faktiskt ta och röra lite på döfläsket! 
peace
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE