ONE DIRECTION

2012-11-02 15:19:00


Idag är ingen vanlig dag för idag är One Direction i Stockholm.
Jag måste erkänna att jag har gått och fått en kändis crush på en av fem sångare i pojkbandet One Direction. 
Jag är så sjukt taggad på att de är bara är 15 minuter ifrån mig, går runt på Stockholms gator. 
Jag låter helt sjukt töntig, det är helt förståeligt för jag känner mig helt patetiskt men på allvarets allvar. 
Hur kan man inte tänka sig dela säng med hunken ovan? Ja, det är fan i mig en bra fråga. 

puss på er mina vänner.
Nu ska jag börja göra mig i ordning för jobbet. Jag jobbar mellan 4 och 8 om någon skulle känna sig taggad på att komma förbi och hänga lite. Välkomna Välkomna. Om det förövrigt är någon som skulle springa in i mitt barns framtida far, ge honom mitt nummer 0723630353. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE