NITRO CIRCUS ALL OVER AGAIN

2012-11-24 19:34:00
Som ni kanske läst tidigare så är spenderade jag förra helgen med min bror och några ur Nitro Circus gänget. Min bror kör ju själv FMX på en ganska hög nivå, så han och hans vän Kevin filmar alltid när de gör saker inom FMX:en. Jag tycker att ni ska kolla! I had a great time. Videon innehåller allt mellan himmel och jord. Niklas Bjelven från Rackartygarna visar skinkorna och går runt i klänning, när jag intervjuade Busty Wolter en fd. pro FMX åkare som var speaker under showerna, lite snack med Travis, filmer bakom kulisserna och även när min bror och Kevin kör mini-flippen utanför hotellet inför Crum i Nitro Circus. 
 
Check it out vet jag!! 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE