NU SKA JAG VINNA 1000 KRONOR

2012-11-24 12:36:23
Vakna klockan 7 på en Lördag? hmm.. det var det dock värt.
 Jag var uppe med tuppen för att åka till Sweetspot och kolla på min bror när han övade på långflippar.
Dagen slutade med ett bet på 1000 kronor. Vinner jag, ger Niklas mig 1000 kronor. Vinner Niklas, måste jag ge honom pengar. Jag är väldigt besluten till att vinna detta. Vi har tagit hand på det tillochmed. Så, ni kanske kommer tycka att jag är lite bakom flötet nu men det är det värt. Vårat bet är iallafall att den som kör en backflip, på en motorcykel, till dirt vinner och får pengar. Jag är svintaggad. 

Vi har varsina coacher. Mina är Fredd Johansson och min bror. Det här pojektet är svårt att påbörja innan det börjar bli vår i Sverige. Det är lite för kallt och geggigt ute nu. Tyvärr som fan eftersom att jag är så taggad. 
Men oh well. Jag laddar upp videon på oss när vi förklarar vårat bet, och mitt lilla snack med min framtida coach. Haha, det här är så spårat. Men oj vad kul jag ska ha när jag vinner. 

Jag och min bästavän, min bror Micke. 
Jag och Niklas, min störa motståndare.
Jag och min saftiga finne mellan ögonen. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE