SPANSKA, VAMPIRE DIARIES, FREDAG.

2012-11-30 12:41:00
Idag är det fredag igen. Det känns inte som det eftersom att veckorna går så fort. Det har verkligen gått fort sedan skolan började igen efter sommaren. Jag klagar dock inte eftersom att det innebär att snart är julen här. Och sedan, innan vi vet ordet av det så är det sommarlov igen. Sen är det bara två år kvar i skolan. 
 
Iallafall! Idag ska jag jobba mellan 16.00-20.20 på Ica så kom gärna och håll mig sällskap om ni inte har något bättre för er. Vilket ni lär ha eftersom att det är fredag. I morgon har jag fullt upp. Jag ska på tjejmiddag, oklart ännu hos vem, men oavsett vad som händer så kommer jag att ha trevligt. Sen på söndag så ska jag  till dalarna! Bilen avgår hemifrån 04:00 på morgonen, och vi borde vara framme vid 8:00. Vi åker så tidigt eftersom att solen inte är uppe aldeles för länge under vinterhalvåret. 
 
Nu ska jag försöka fokusera lite på spanskan(läs: nu ska jag titta vidare på det nyaste VPD. avsnittet)

Postat av: FlizanLizan

Hejsan allt bra? :D

2012-11-30 @ 16:58:21
http://flizanlizan.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE