BUCKETLIST

2012-10-03 20:56:16
Det finns så mycket jag vill göra i mitt liv. Jag har så höga förväntningar och jag kommer att ha så roligt. 
Jag tänkte posta en bucketlist som jag har började på för ett tag sedan.

 
1. Bada i vattenfall
2. Bila från kust till kust i Amerika. 
3. Lära mig surfa
4. Åka till Alaska
5. Ha en "paint fight"
6. Hoppa bungee jump
7. Hoppa fallskärm
8. Hoppa från klippor 
9. Gå kinesiska muren
10. Besöka alla 50 stater
11. Köra på "The atlantic ocean road"
12. Springa ett color run
13. Fira nyår i NYC
14. Åka till Bora Bora
15. Gå igenom ett "walk-through" akvarium
16. Sova på en strand utomlands.
17. Gå på utomhus bio
18. Skjuta en pistol
19. Gå på date med en britt
20. Åka till Santorini, Grekland.
21. Leka "messy twister"
22. Sova under stjärnorna
23. Bli duktig på att fotografera
24. Fira Mardi gras i New Orleans
25. Fira Holi festival
26. Fånga lightning bugs och lägga i en burk
27. dyka i undervatten grottor
 
Okej, jag skulle kunna hålla på med denna lista förevigt men så kul ska
vi inte ha det. Detta är ju iallafall 27 saker jag drömmer om. Jag har skrivit ut den så att jag stryka saker eftersom. Har ju strukit tre hittills. 

Jag tycker att alla borde göra en bucketlist. Det ger en någonting att se fram emot och kämpa för.
Nu ska jag börja spara pengar. Jag vill härifrån.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE