FLAT ABI

2012-10-01 09:38:00

Jag åkte till Tennessee, USA, förra året som utbytesstudent(bästa jag gjort någonsin) och bodde hos en familj i Smyrna. Familjen bestod av Danya, Rymie, Chanse, Abi och Adi.

Abi går i 1st grade och de läste en bok som handlar om en kille som blev helt tillplattad. Och istället för att deppa så bestämde sig familjen till den tillplattade att skicka honom vart han än ville gå eftersom att det var så billigt att skicka sig själv på posten när man var så liten!

Klassens uppgift var att gör en liten miniatyr av sig själv och sedan skicka den vart man ville åka om man kunde. Abi skickade "Flat-Abi" till mig här i Sverige. Jag fick med ett brev att jag skulle ta väl hand om henne och ta henne på äventyr men sedan skicka tillbaka henne till skolan så att all i klassen fick se vad Abi har varit med om i Sverige.

Så idag har jag med min Flat Abi till skolan och jag ska ta massa bilder med henne!! wohoo vad kul vi ska ha!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE