JOBB JOBB JOBB

2012-10-26 12:40:39
Idag började jag skolan 9:45, sovmorgon!! wooho.
Vi hade ingen historia idag för min lärare, Gert, skulle till läkarn. Lyckos mig! 
Jag sitter just nu utanför Caffis med Elisabeth för vi har lunch. Idag blev det fiskburgare och det var faktiskt
ganska gott så jag är nöjd. Ikväll ska jag jobba. Eller "ikväll". Jag börjar 16.00 och jobbar till stängning, dvs 20:30. Jag jobbar ungefär samma tider imorgon. Eller, jag jobbar från 12:30 till stängning. ASNAJS med pengar. Jag ska sätta upp ett nytt onto där min ICA lön ska komma in, som jag inte ska ha åtkomst till. Klokt val. 
Jag vet faktiskt helt ärligt inte ens hur mycket jag tjänar nu. Men det är väl ca 75(?) kronor i timmen eller så. 
Inte jättebra, men om man ränkar med 70%/100% O.B, eftersom att jag jobbar kvällar/helger bara, så blir det ju ca 120/150 i timmen. Det är ju lite bättre iallafall. Hatar förövrigt att skatta. Jag gör det ändå, för jag vet att det är för en bra sak och nödvändigt för att Sverige ska fungera men jag hatar ändå att jag bara får, när jag jobbar utan O.B 52.5 kronor i timmen. OH WELL
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE