Ny dag, nya äventyr.

2012-10-02 08:07:00
Idag är det Tisdag. Jag har Erik efter skolan men först ska jag orientera!! Jag ser nästan lite fram emot det. 
Jag tycker om att vara i skogen, mest att äta blåbär, men att läsa kartan går också för sig om det är så. 
Såklart tar jag med mig telefonen och Flat-Abi så hon får också komma ut ur min väska lite.... Stackarn. lol.
 
Vad annars?
Jag hade spanska prov igår! Hörförståelse och läsförståelse. Jag gjorde nog bra ifrån mig! Det var ett F/E prov å man kan bara bli godkänt eller inte godkänd. Inga höga krav alltså. Jag har matteprov förra veckan... HAHAHA ok.
Nej men påriktigt så sög det och var jättesvårt så jag hoppas på ett E men förväntar mig ett F. Jävla skitmatte.
något obehaglig bild kanske.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE