SAMMANFATTNING AV MYCKET OHÄNDELSERIK HELG

2012-10-07 15:31:29
Nu har det vart dåligt med uppdatering på senaste dagarna. Jag har inte haft varken ork eller tid att uppdatera för mig eller mina två läsare. Oh well, här kommer en sammanfattning av min helg.
I fredags jobbade jag till 20.30 och var helt slut när jag kom hem så jag gick och la mig direkt. Inte jättesocialt men sömnen var mycket välbehövd. Att sitta i kassan i fyra timmar tar mer på krafterna än vad man tror. 
Leendet den första timmen eller så är helt genuint men sen tröttnar man på att sitta och le tills man får kramp i käkarna. Missförstå mig rätt dock, jag älskar mitt nya jobb. Och jag är jättestilig i min ICA T-shirt, för det har mamma sagt. Whopaaa. 

Mycket glad tjej, med mycket stor mun i fredags innan jobbet.
Igår var jag med Isabella, min bästavän. Vi var inne i Stockholms stad och kollade på bio! Vi såg Taken 2 inne på sergel. Bra film faktiskt. Hatar, absolut avskyr, folk som sitter och pratar inne på bion förresten. Det satt två tjejer brevid mig som pratade sig igenom hela filmen. Hon precis brevid mig satt och skickade bilder till sin pojkvän Henok också. Filmen började iallafall 23.45 så det slutade inte förens runt halv två. Efter filmen så trallade vi runt i staden och kollade på fulla människor. Fulla människor fashinerar mig lite faktiskt. Det är intressant att se vad alkohol gör med människors omdömen. Vi satt vid östermalms tunnelbana station i ungefär en timme innan vi tog tunnelbanan hem vid halv tre. Hem kom jag inte försens vid kvart i fyra. Och vid fyra så låg jag och sov som en bebis i min säng. 

En väldigt mysig helg har jag haft. Idag står plugg på schemat. Jag ska även träffa Yvonne en snabbis. Vi ska in till stan och ta en fika, och sen ska hon åka med mig hem så ska vi plugga tillsammas. Hon har varit i Spanien i några veckor också så det lär bli en hel del pratande om upplevelser och jag kommer sitta där och drömma mig bort. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE