JUSTIN BIEBER 24/4

2013-04-25 15:35:38
Jag var ju som sagt på Justin Biebers tredje och sista konsert igår i Stockholm och jag måste säga att jag inte är alldeles för imponerad. Jag tror att om man ska trivas på parkett med massvis av beliebers runt sig så måste man även själv vara en såkallad belieber för annars är det inte värt det. Det var inte heller värt att vänta på en 2 timmar sen Justin. Nej. Inte jätteimponerande. 
Jag kan erkänna att det är ganska coolt att ha sett honom live och stått bara några meter ifrån honom men om jag hade fått möjligheten att gå igen så hade jag nog inte gått ändå. Det är coolt att ha gjort det, men det räcker nog där. 
 
Ps. Jag och Justin skulle ändå få vackra ungar.. Så jag ger inte upp hoppet på min framtida man bara för att jag är missnöjd med konserten. hehe


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE