SÅ HÄR SER DET UT HEMMA HOS MIG

2013-04-03 22:58:00
Gjorde precis en liten film på min lägenhet. Nu vet ni hur det ser ut hos mig. Måste bara tillägga att det inte alltid är sådär stökigt i köket utan mamma och pappa hade precis gjort middag och hade inte hunnit städat av bänken efter sig. Annars så ser det väll ut ungefär sådär tror jag. Killen i videon är min bror. Han är världens bästa och min favoritmänniska i hela världen. Honom tycker jag om. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig för jag är så trött att ögonen går i kors på mig. Sovgott världens bästa människor.
Ni är bra ni.
 
Juste; jävlar vad osynkat det blev vid "but not the way that I do loooove you". Det var sjukt i takt men jag glömde att fixa det när jag var klar med videon, och så kan det gå. No biggie.

Postat av: Elin K

Åååh så fint

2013-04-03 @ 23:10:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE