100 DAGAR KVAR TILL 18

2013-08-08 23:27:10
Min granne rakt över håller på att rensa och renovera hela sin lägenhet och har ställt ut massor av saker i trapphuset för folk att ta bäst man vill av. Hon stoppade mig igår när jag hade lunch rast och frågade om jag ville ha ljushållarna ovan som är formade som kronor och självklart ville jag det för de är så himla fina!! På väg där ifrån fångade det guldiga fatet min uppmärksamhet och även det fick följa med mig hem. Jag gillar mina grannar. Dom är bra för mycket. Imorgon ska jag låna en annan grannes plattång för min är kvarglömd i USA. 
 
På tal om något helt annat; idag övningskörde jag igen. Det är 4de dagen på rad och jag måste faktiskt säga att jag är helnöjd över mitt bilkörande. Om precis 100 dagar så tar jag förhoppningsvis körkort för då fyller jag 18. 
Inte långt kvar nu. Skynda snälla höst.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE