Bilder och gårdagen

2013-08-11 18:54:00
pappa
mamma 
Jag och min bror är alltid så himla oseriösa.
Waddup
Hei.
igen.
och igen
Såhär ser jag och min mamma ut när vi posar på bild. 
 
Igår var jag hemma hos min morfar eftersom att Fredrik, morfars frus son, har fyllt år. Där hängde vi och käkade middag och mös i kvällsolen ända tills jag skulle till Lovisa i min klass som hade en myskväll; eller tagg inför Köpenhamn (jag ska inte med dit) men det var så himla mysigt ändå. Vi satt utomhus och lyssnade på akustisk musik hela kvällen. Det var en av sommarens bättre kvällar faktiskt. Fina människor överallt.  
 
 

Postat av: bbbbea

tog du inga fin (läs: fula) bilder på kvällen? :):):):)

2013-08-11 @ 19:46:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE