DET ÄR LÖJLIGT HUR LYCKLIG JAG ÄR ÄNDÅ

2013-08-08 22:08:53
Idag var en bra dag. Lotta kom hem till mig och vi drack oräkniga mängder svartvinbärs saft och pratade lite om allt som har hänt i somras och om skolåret som kommer. Vi kollade även på Beyonces dokumentär som Lotta visade mig. Wow, den kvinnan alltså. Iallafall så är det, precis som rubriken lyder, löjligt hur lycklig jag är och hur personer man umgås med kan få en att må så bra. Lotta är ett perfekt exempel på en sån människa. Hon är så bra rakt igenom och hon är den vännen i ens umgänge som verkligen bryr sig om alla och går ur sin egna väg för att göra någon annans lättare. Hon vill ingen i världen illa. Fina fina Lotta. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE