SAMMANFATTNING AV 2013 I BILDER

2013-12-05 15:54:19
Snart är det fan dags att göra en sammanfattning av mitt år. Det har verkligen gått upp och ner och jag tänkte faktiskt bara göra ett långt inlägg med bilder och så som jag har postat genom året. Det blir ju spännande med tanke på hur sjukt olika allt är nu om man jämför med i Januari i år. Spännande va. Nya människor och människor jag förlorat kontakten med. Minnen jag helst inte vill komma ihåg och saker jag aldrig vill glömma. Det är ju en månad kvar på detta år, 2013 har gått så sjukt jävla fort, kommer ihåg nyår förra året som om det vore igår. Är ledsen att Elin inte kommer fira det med mig iår igen men jag har ju fått så himla mycket nya människor i år så det blir ju mysigt iallafall. Nu ska jag försöka fokusera den sista kvarten på Samhällslektionen. Jag skriver lite mera senare mi amores. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE