JAG LEVER!

2013-02-21 20:52:45
Jag är äntligen hemma i Svealand och även om vädret i Zaragosa var mycket bättre så är det ändå så himla skönt att vara hemma. Det var så himla skönt att se familjen igen och även Lotta är hemma hos oss nu. Lotta är världens mysigaste vovve som vi passar lite då och då. Ja, vad mer? Tänkte berätta lite om vad vi har gjort i Spanien. Vi har varit på barer och druckit billig öl. Jag dricker dock inte öl, men ändå. Haha mycket barer! 
Vi har besökt lite olika museeum och kollat på stenar. Vi var uppe i bergen och jag fick de det mest magiska någonsin, så jäkla cool utsikt alltså! Mycket shopping, god mat, bra väder, älskade människor. Vi var verkligen en så himla bra grupp. Alla kom jättebra överens och jag är så glad att jag träffat dessa människor. Det utan tvekan bästa skolvecka någonsin. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE