DAG 1 - OM MIG

2013-01-10 19:39:00

- Jag blir arg på folk som är glada hela tiden.
- Godis förbudet jag har just nu, som har varat i 10 dagar, är det längsta jag klarat mig utan godis någonsin
- Jag hade häst när jag var yngre.
- Jag fyller 18 i år(!!!)
- Jag älskar att fota, fastän jag inte är så jättebra pådet än. Övning ger färdighet.
- Jag tycker mycket om att pyssla och vara kreativ!
- Jag tycker om att vara självständig. Att kunna jobba och klara mig på mina pengar.
- Jag är dålig på att visa att jag uppskattar mina vänner.
- Jag är lite känslig mot närkontakt. Jag klarar inte riktigt av när främlingar(alla andra än närmaste vänner och      familj) kommer fram och ska mysa… på riktigt, du kan absolut få en kram men du behöver inte hålla om mig. Skärp dig.
- Jag fyller år senast i min umgängeskrets (16 November)


Postat av: felicia

KVINNA NU FÅR DU TA OCH SÖKA TILL NÅGON MODELLAGENTUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU ÄR JU FÖDD TILL ATT VARA EN MODELL!!!!!!!!!!!

puss från din gullunge felicia

Svar: Du är bäst!
Maria Wahlström

2013-01-14 @ 20:51:30
http://felles.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE