FREDAGMORGON 4 JANUARI

2013-01-04 13:13:57
Godmorgon världen. 
Idag när jag vaknade var det strålande solsken, och klarblå himel så det gjorde mig lycklig. Så jag hoppade upp ur sängen och tog massa fina bilder på den vackra, alldeles för sällan sedda solen. Jag har redan fått så mycket vårkänslor att det är helt sjukt. Jag vill ha vår nu, därför vägrar jag att inse att vintern är påväg tillbaka och att det snöade igår. Och till och med att det fortfarande är jullov hade jag helt glömt bort. 
Jag har inte jobbat någonting alls detta lov. På julafton, i fredags och idag är de enda dagarna med jobb så jag har njutit av min rastlöshet och av att bara kunna åka till vänner och vartsom utan att behöva ha jobb i tankarna. 
 
Nu ska jag gå tillbaka till att inte göra någonting. Kolla lite på film, dricka mitt te och försöka starta dagen. 
Pussar 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE