HOTELLMYS!

2013-01-25 23:58:26
Ville bara slänga upp lite bilder tillsammans med en hälsning om att jag mår bra. Är jäkligt öm i fötterna men jag lever ju, så jag är glad. Dagen har varit underhållande! Pratat med massor människor, lärt mig lite danska, hur man sorterar nya kunder i systemet, delat ut klistermärken till massa barn och bara haft det jättemysigt. 
Nu är vi tillbaka på hotellet, har ätit, dushat och ligger i sängen. Kolla våran utsikt ovan!! WOW alltså. Jag och Elisa delar ett rum på 15onde våningen. Ganska fett va? Och vi båda somnar snart tvärt. 
Kolla våra mysiga morgonrockar och tofflor! Mina fötter har en konversation "Are you as comfortable as I am?" "Absolutely" 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE