INGEN DATORLADDARE!

2013-01-17 07:21:28
Godmorgon mina änglar. 

Jag har inte haft tillgång till någon dator sedan typ 20:00 igår kväll och tro mig, det har varit jobbigt. Haha, nej men på en mer seriös not; Jag glömde min dator laddar i Felicias väska igår efter skolan så det är ju bara mitt fel egentligen. Nu är jag iallafall uppe och vaken och fixad och klar. Min buss går om 20 minuter så jag har gott om tid att packa väskan, dricka upp mitt te och bara hänga lite framför The Voice kanske. 

Idag efter skolan har jag Erik igen, min älskade ängel och sen efter det ska jag ut och övningsköra! Det behövs, hehe jag är nog inte så bra som jag får mig själv att låta ibland. För helt ärligt så sitter jag och halvt skriker när jag själv åker. Om jag får ett motorstopp vid en korsning får jag panik och börjar apskratta. Men jag har ju några månader på mig innan jag ska ta körkort så det är okej. Jag hinner lära mig massor. 
 
Nu måste jag kanske skynda litegrann. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE