KALLT VÄDER, ÄNDÅ SKOLA

2013-01-16 08:30:24
Här har ni en bild på mig när jag ser så sexig ut som möjligt.
 
Aldrig i mitt liv har jag varit mer besviken på sveriges väder. Jag gick upp ur sängen nu. Jag har legat och väntat så länge som möjligt. Jag har inte riktigt gett upp hoppet på att det ska börja snöa och att alla bussar ska bli inställda. Jäkla skit, jag som tänkte sova hela dagen. Dumma väder, och dumma skola. 
Nu ska jag dricka upp mitt te och sen göra mig i ordning. Min buss går om 15 minuter, men jag stressar inte. 
Massor av pussar.
 

Postat av: ISA

HAHAHHA FUUL!!! :)))))

2013-01-18 @ 00:51:46
Postat av: ISA

HAHA skoja bara, jättesoooeet :))))

2013-01-18 @ 00:52:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE