ÖVNINGSKÖRNING

2013-01-09 20:10:51

Bilden har inget att göra med inlägget. Tänkte bara säga att jag saknar mitt hår när det var slingat rosa så där.
 
I dag var jag i skolan och slutade inte förens 15:38.. hehe jag kollade på klockan precis när vi slutade. Soft att vi fick sluta tidigt eftersom att vi egentligen slutar 15:55 på onsdagar! Jag har inte heller jobbat idag, nej för idag har jag övningskört! Jag börjar bli bra på detta nu även fast jag inte fick mitt körkortstillstånd förens idag. Ja, och då kan ni ju undra hur jag redan kan vara bra på det om jag inte fått köra förens idag, jo det ska jag säga er. Jag körde en hel del bil i USA och sen så har jag även kört på parkeringar. Övat på att starta och stanna, starta, stanna och om och om igen. Nu kan jag köra rätt hyfsat bra iallafall.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE