VAD VILL JAG GÖRA I SOMMAR?

2013-01-13 23:58:00
Jag vet inte än hur jag spendera min sommar. Allra helst vill jag åka till USA och hälsa på alla mina hjärtan. Jag måste bara köpa en flygbiljett så har jag det fixat liksom. Jag har ju redan boende, och allt sånt. Så det är nog min första prioritering för denna sommar. Fast jag kommer att åka som en överraskning. Jag ska alltså inte berätta för någon förutom min LC att jag kommer. Detta kommer att bli så jäääkla bra alltså. Känner det ända in i benmärgen. Jag ska göra allting som jag tog förgivet över när jag var där. 
Jag ska äta friterade pickels, välja sittplats i biosalongen med passion, jag ska hålla hand med alla mina vänner, spela musik högt i bilarna med fönsterna nere. Åka downtown nashville och bara strolla runt på gatorna, hoppa från klippor och njuta av vattenfallen. Jag vill åka till Sonic mitt i natten och köpa strawberry Limade, sitta på Steak and Shake till klockan 5 på morgonen i min pyamas och äta pomfrittes och sen somna i bilen på kyrkans parkering. Jag ska ha den bästa sommaren i mitt liv. Jag känner det på mig. Detta kommer att bli så jäkla bra. Ja, det ska ni veta. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE