GÅRDAGEN

2013-07-16 17:28:30
Igår träffade jag Jeovanna för första gången sen jag åkte. Hon är verkligen världens mysigaste och likaså är hennes mamma Vonda. Jag tycker att de båda är de härligaste människorna, och de människorna med mest energi som jag någonsin har träffat. 
 
Jeovanna kom hit och plockade upp oss vid 2 och vi åkte till Toots och käkade lite kyckling och friterad saltgurka. Guys I'm telling you. Dont judge it förens du har smakat det för det är någonting vackert. 
Efter att vi hade käkat så åkte vi hem till JC för att hon skulle packa sina väskor då hon skulle spendera natten med cheerleaders. Jag fick träffa Vonda och hon är så jäkla härlig och fruktansvärt ärlig. Inte på ett dåligt sätt men WOW. Packat och klart så åkte vi vidare till the baseball field och kollade när JC och några andra spelade baseball. Jag träffade Zack, Austin, Patrick, Victoria, Rachel, Blake, Jp och Taylor. Inte för att det säger er något alls men det var mysigt. 
 
Idag skulle jag och Katta ha tagit en promenad till skolan. Vi får se hur det blir med det. Kanska gör det nu. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE