TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

2013-07-31 06:27:31
Nu är jag hemma ifrån USA. Jag var påväg att skriva "äntligen hemma" men jag vet inte riktigt vad jag tycker om det än. Jag har haft världens bästa månad i USA. Jag ville aldrig att den skulle ta slut. Samtidigt är det ganska skönt att vara hemma och komma tillbaka till vanliga rutiner. Jag ville inte hinna vänja mig vid att vara tillbaka för jag vet hur mycket mer det hade sugit att behöva lämna allihopa igen då. 
 
Nu är jag iallafall hemma. Lotta tvingar mig att börja blogga igen och jag antar att jag kommer börja göra det nu när jag faktiskt inte har någonting som tar upp all min vakna tid. Så det där med att inte blogga är ju positivt för min del. Det innebär att jag är så upptagen med att faktiskt leva mitt liv att jag inte ens hinner skriva en kort text om det. Så önskar jag att livet alltid var. Så vad gjorde vi under våra två veckor i världens bästa stat? 
Vi shoppade en del, umgicks med mina fina vänner, åt på varje snabbmatsresturang jag kan namnet på och vi levde så jäkla bra. Det fanns inte en sak jag skulle vilja ändra på.
 
Nu när jag är tillbaka i verkligheten så är det jobb som gäller. Och även lite plugg. Eller massvis med plugg faktiskt. Någongång innan skolan börjar ska jag ta kursprovet i samhällskunskap. Jag hatar samhällskunskap. 
Jag jobbar nästan hela Augusti månad, vilket suger en del. Men vad ska man göra. Pengar är najs.
 
 

Postat av: titti

ska också göra samhelvetet ju!!

2013-07-31 @ 23:55:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE