EN SÅ JÄVLA BRA START PÅ SOMMAREN

2013-06-08 22:16:54
Här har jag suttit ikväll med min moster, hennes man, min kusin och min familj + carro. Men Carro är inräknad i familjen så "+ Carro" är onödigt skrivet.
Det var iallafall jättemysigt och vi grillade hamburgare och njöt av kvällssolen till fullo. Verkligen så jäkla skönt med sommar och slippa tänka på måsten och andra tråkiga ting. 
 
Idag har jag varit helt förstörd och skittrött. Jag kom hem imorse och fem över 6 så låg jag helt utslagen i sängen. Jag hade en så himla bra kväll och jag bara njöt av livet. Tacksam som få över att jag somnade i min egna säng och inte på någon efterkaka någonstans i världen. Klockan tio hällde min bror vatten över mig för att få upp mig men jag somnade om, dyngsur, men glad. När klockan var ett blev det bråttom upp och klockan två var vi på studentmottagning för en killkompis Kevin som tog studenten i veckan men valde att flytta fram mottagningen så att så många som möjligt skulle kunna komma. Ja, så idag har jag bara softat helt enkelt. Badat i Kevins pool och ätit så mycket mat att magen säger stop nu. 
 
Ögonen går i kors på mig för att jag är så trött att jag håller på att gå sönder. Men det är sommarlov så jag tänker resa mig upp och tvinga ner mig själv ner på ängen och spela lite fotboll och lyssna på musik. 
Vad gör man inte, bara för att man kan? 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE