Dag 1 - VEM ÄR JAG? VAD ÄR MIN NUTID?

2013-03-09 11:18:00
Ja vem är jag? Det frågar jag mig själv ganska ofta. Jag vet inte riktigt själv. Jag grublar över det långt in på nätterna och skriver ner vad jag kommer fram till i min dagbok. Det varierar från dag till dag. Vissa dagar vill jag bli en ansvarslös äventyrare och andra vill jag jobba på banker med andra människors pengar. Som sagt, det varierar. Men om vi ska köra lite ytligt istället för att gå in på djupet så är jag är iallafall en 17årig tjej. Inte mer speciell än någonannan. Jag tycker om motorcyklar, gymnastik, mina vänner och att fota. Jag och skolan är kommer inte så bra överens men jag har väldigt lätt för att acklimatisera mig. Jag anpassar mig lite efter min vardag så det gör inget att jag måste gå till skolan mån-fre för jag vet att sen har jag 2 och en halv dag helg att ta igen de förlorade äventyren. Förutom motorcyklar, gymnastik, vänner och min kamera så gillar jag främlingar. Jag gillar hur man bara kan se på främlingar och föreställa sig hur de är. Man har egentligen ingen aning. Jag tycker inte lika mycket om katter. Katter är illvilliga små djur som klöser och spinner vart i varannat. Jag tror inte att de tycker om mig så mycket när jag inte har min kamera med mig. Har jag det så ser det ofta ut såhär;
Då jäklar blir de nyfikna.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE