INGEN MOTIVATION TILL ATT GÅ UPP UR SÄNGEN

2013-03-30 08:35:11
Min utsikt från Katarinas säng.
Jag ligger just nu hemma hos Katta i hennes säng. Hon fick lite bråttom till jobbet eftersom att hon börjar om fem minuter i Arninge och hon bor i Viggbyholm. Jag hoppas att hon hinner. 
Jag vaknade för inte allt förlänge sedan och ligger och drar mig i sängen, finner ingen motivation att gå upp och är alldeles för trött för att leta efter någon. 

Idag ska jag till Marianne, min faster i Rimbo, och hälsa på lite. Var ju där för inte så länge sedan men det ska bli kul att åka dit igen eftersom att det oftast blir allt för sällan mellan gångerna. Jag ska åka upp med pappa och Micke och sen ska John, en killkompis till mig, ta med sin pappa och komma dit och kolla lite på skogen också.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE