PÅSKLOV

2013-03-29 14:43:14
Mamma packade påsar till alla påskkärringar som inte kom igår. Stackars oss som har massvis med godis kvar. hehe
Nu är det äntligen lov igen och ack så jag har längtat. Lovet firades in hos Titti igår. Vi mös massvis med god frukt och flädersaft. Jag gjorde klart min engelska inlämning och är så nöjd med att den blev klar nästan innan tolvslaget iallafall. 
 
Somsagt så är det lov. Ingen skola på nästan en vecka. Fy fan vad skönt. Vill inte lova något men eftersom att det är lov så har jag tid att göra saker. Dvs mer bloggning och bilder. Det hoppas jag iallafall. 
Ikväll ska jag jobba. Jag börjar klockan fyra och jobbar till halv 9 och efter det ska jag hem till Katarina och mysa med henne och Oscar. När klockan är 00:00 får jag äta godis i 24 timmar så då ska vi trycka i oss massvis av godis. 
 
Glad påsk sålänge min fina. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE