TONÅRENS BÄSTA DAGAR

2013-03-17 10:54:00
Såhär känner jag mig idag
Jag har haft en väldigt bra helg. Har spenderat mer tid till att uppleva saker och vara med i nuet än att fota och skriva ner det. I fredags jobbade jag och åkte sedan till Midnattskuppen och träffade några fina vänner. Vi hade trevligt även om vi inte stannade så länge. Jag var trött så min mor hämtade mig vid halv 12 och vi körde hem en alldeles perfekt onykter, pratglad Anton. Jag var hemma runt tolvslaget och däckade i soffan direkt. 
 
Lördagen var bra. Jag var hemma hos min bästaste Titti som styrde. Det spårade så inåt skogen men förhoppningsvis så löser sig det där med det krossade fönsteret och fallna lister. Jag hade en helt okej kväll. Det var en av de kvällarna då det var så roligt(läs: nödvändigt) att vara nykter. Ta hand om alla alldeles för fulla människor och stoppa pojkar ifrån att slå ihjäl varandra. Men det var som sagt en bra kväll. Jag åkte hem relativt tidigt men önskar att jag hade stannat hela natten för det hade nog behövs. Jaja, jag är glad att jag är hemma nu iallafall. 
 
Idag ska jag jobba. Börjar 12:30 och slutar redan 18:30 så det är inte en jättelång arbetsdag. Direkt när jag slutar så ska jag åka hem till Titti och kanske spendera natten där. Jag har inte bestämt mig än eftersom att vi har skola imorgon. Vi får se helt enkelt! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE