FRAMTIDEN SKRÄMMER MIG

2013-05-25 12:13:00
Att börja tänka på framtiden skrämmer mig lite. Det gör mig nervös att veta att jag egentligen inte har mer makt än såhär om min framtid. Jag har så himla höga förväntningar på mitt liv så jag kan inte bli annat än besviken och det skrämmer mig så mycket. Tänk att vakna upp när jag är 50 och tänka "vart försvann mitt liv? Varför gjorde jag inte detta, och varför åkte jag inte hit när jag hade chansen?" Tänk vilken hjärtesorg det skulle skänka.
 
Att titta på gamla bilder gör mig också lite nervös. Bilden ovan togs förra sommaren. Typ i tidig september. Och vad har jag hunnit göra med mitt liv sedan dess? Det har gått ett halvår och allt jag har åtstadkommit är att färga håret rosa, och sedan blont igen. Hur har det påverkat mitt liv, och min framtid positivt alls? 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE