HISTORIA ARBETE OCH ERIK

2013-05-14 08:21:25
Gårdagen spenderades som vanligt i skolan och det ska även idag göras. Jag fick till och med lite gjort igårkväll och idag på mitt historia arbete! Jag har skrivit ungefär två sidor så jag känner att det rullar på nu och jag tror faktiskt att jag kommer hinna klart tills imorgon. Jag blir lite stolt över mig själv. Haha neee men angående idag!!
 
Idag ska jag till skolan , och efter det så ska jag på mattekurs i kungsan med några tjejer i klassen. Det är som en intensivkurs inför mattenationella som är nästa vecka. Det kommer nog inte gå så bra om jag inte går denna kurs. Äsch så ska man inte tänka, DET KOMMER GÅ SUPER MARIA!!!!! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE