OJ VAD ALLT KRETSAR RUNT MIG HELT PLÖTSLIGT.

2013-05-19 21:00:20
- Jag vill någon gång i mitt liv få en riktigt stor bukett med 150 röda rosor. 
- Jag förändrades väldigt mycket som person under min tid i USA.
- Jag älskar att läsa, och gamla filmer är mina favoriter.
- Jag gråter jättesällan
- Jag tycker inte om att klanka ner på folk. Jag försöker hellre lyfta upp dem och få dom att må bättre.
- Jag stukad foten för 3.5 år sedan på gymnastiken och har fortfarande ont dagligen.
- Jag försöker vara ödmjuk men är ändå väldigt kaxig och dumdristig.
- Jag skjuter alltid upp saker till sista minuten.
- Det finns två personer jag litar på.
- Min bror är min bästavän.
- Jag svär som en sjöman.
- Ibland får jag hjärtesorg så att det gör ont i hjärtat utan anledning.
- Jag har en egen himmel.
- Jag önskar att jag hade mer tid.
- Detta är min sjätte blogg.
- I sjuan skrev jag till en fake Justin Bieber på facebook och trodde det var han på riktigt.
- Jag ska åka till Australien innan jag fyller 19.
- Mitt år i USA var det mest händelserika i mitt liv. Hade jag inte behövt gå om så hade jag åkt igen fast till annat ställe. 
- Fräknar på andra människor är det vackraste jag vet.
- Jag pratar högt för mig själv när ingen annan är runt.
- Min favoritsaft är svartvinbärssaft. 
- Jag är väldigt händig av mig. Pysslar, målar, snickrar, lägger gräsmattor. You name it liksom.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE