PRECIS ETT ÅR SEDAN SÅ VAR ALLT SÅ ANNORLUNDA

2013-05-08 00:02:00
Det var länge sedan jag grät men ikväll är en sån kväll. Jag är varken lycklig eller olycklig just nu antar jag men ändå så forsar tårarna och jag känner mig helt utmattad. Jag tror att jag vet varför. Jeffrey twittrade mig och skrev  "This is the 2nd year I've been good friends with exchange students.I'm gonna miss my Frenchie and I miss my swede "

Och jag bröt ihop. Bara så där så kändes allt så jävla jobbigt och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. 
Jag gick in i mitt rum och satte min i sängen med min dagbok som jag fick av Chasity i julklapp. Jag läser igenom varenda sida i hela boken och jag får så mycket nostalgi och får känslan av hur lycklig jag var. Den 8 Maj 2012 skrev jag "..Today has been the worst day so far. I had to say good bye to so many amazing people. Mr Cobble stopped me in the hallway by the gym today. I haven't cried this much, like ever. He said "Maria, it has been great having you here and you will always have a special spot in my heart. I am gong to miss seeing your face and smile around the school every day. You are going to go far in life and I can not wait to see you in the future. I love you Maria" Jag avslutade det genom att skriva "I am not done here yet. I am not ready to leave"
 

Och nu har det gått ett helt år sedan jag satt och skrev det där. Det har gått ett helt år sedan jag träffade Shauna sist. Världens underbaraste människa är hon. 
Aja, nu har jag slutat gråta och kan därför inte vara ledsen längre. Nu är jag glad igen. Behövde bara få skriva av mig lite tror jag. 

Postat av: Denise

Åh hatar att jag måste typ smått börja säga hej då nu... Suger.

Svar: Det kommer att gå bra. Ta vara ordentligt på sista månaden nu, and just make the best out of it liksom. PUSS hoppas du har det bra
Maria Wahlström

2013-05-10 @ 01:20:42
http://usadenns.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE