HALLOWEEN

2013-11-02 23:29:55
Jag målade Andreas ansikte med ansiktsfärg. A little butterfly
5 snygga brudar
Ba ba ba batman och Jacob aka grekguden.
Bästis
Hur jävla snygg är hon inte
GUD
Igår var jag, Titti och Andrea hemma hos Jacob på halloween party. Det var jävligt roligt faktiskt och en mycket lyckad kväll. Idag har jag varit helt förstörd och dötrött eftersom att vi kom hem vid kvart i fyra imorse. Vi slocknade dock på fem minuter så vi somnade inte senare än 4. När vi vaknade runt 12 låg vi och degade i sängen i en timme ungefär och sen bestämde vi oss för att en pizza skulle sitta jävligt fint så så fick det bli. 
Andrea sov hemma hos William men hon kom till oss för pizzans skull. Fy fan va najs det var. 
 
Ikväll tar jag det lugnt. Jag var och käkade hemma hos morfar för han har fyllt år. Jag och Micke åkte därifrån vid 8 för att plocka upp Titti och Mats. Vi åkte och bowlade och det var faktiskt väldigt roligt. Det var så himla längesen man var och gjorde det så det var skitkul. Vill typ göra det igen snart nu. 
 
 
 

Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

härliga bilder!

2013-11-02 @ 23:35:53
http://prinsesc.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE