SAMMANFATTNING AV DE SENASTE

2013-11-30 15:52:09
Jag sitter just nu i bilen påväg hem från morfar. Jag har inte bloggat så mycket de senaste veckorna för jag som 18 åring är så jäkla busy va. Haha skämt osidå men jag har verkligen inte haft någon lust att blogga så det har bara inte blivit så. Här kommer iallafall en sammanfattning på vad som hänt sen sist.
 
Jag kan ju börja med att gratta mig själv till körkortet som jag fick för en vecka sen, det känns jävligt bra och det är en sådan grym frihetskänsla att kunna köra runt på sig själv hela tiden. Jag har varit ute litegranna och kommit fram till att om man är ute med sina bästa vänner så blir det hur bra som helst men om man går ut bara för att gå ut så kan man likagärna stanna hemma för utgång där man bara driftar runt kan bli segt. I och för sig så varierar det kanske en del på så sätt att man vet ju aldrig helt hundra om man kommer in dit man ska. För på majoriteten av Sthlms uteställen så är det 20-23 årsgräns så man kan ju testa och se om man kommer in om inte så är det bara att traska vidare till nästa ställe. Jag var ute förra onsdagen och det är någonting jag inte alls rekommenderar om det inte är någonting speciellt som firas. Jag hade skola på torsdagen 810-1615 och det var en jobbig dag. Då var jag på Collage och det var jätteroligt. Mycket dagy människor.
 
Igår var jag ute med Mickis. Vi förade hemma hos Olivias pojkvän med Jossan, Rebecce, Olivia och någon kille till och vid 11 åkte vi roslagsbanan in till stan och började på woken där vi träffade massvis med vänner ifrån skolan. De flesta vi stötte på skulle vidare till Marquise och det var min och Mickis plan också
vi hamnade där till slut. Mest värda under hela kvällen var att vi stod på listan = behövde ej stå i kö/betala inträde. När vi var inne så köpte vi dricka och dansade i massor. Där inne träffade jag Felicia och Lovisa som är två gamla vänner till mig. 

Jag gick på toaletten och de försvann men det gjorde ingenting för jag hittade Axel och Lukas som jag hängde med resten av kvällen. Vi snackade lite och bestämde oss för att dra en donken och sen börja dra oss hemåt eftersom att de skulle på handbollskupp idag och jag ska till Lights om några timmar. Det var ett roligt sällskap. Skrattade tills jag hade ont i kinderna och insåg att jag missade min buss. Då blev jag ledsen och fick vänta i mörby ensam i en halvtimme, inte så farligt egentligen för jag hade batteri på telefonen. När bussen kom snubblade jag på den och träffade Jylice och Elinor, vilket var tur det eftersom att jag däckade och blev väckt av dem när min buss stannat på min station. Jobbigt det hade varit att åka till slutstationen. Fy. Nää men jag traskade hemåt och snubblade in i mammas och pappas rum för att säga att jag var hemma. Lyckades mumla fram mitt budskap och gick direkt och slocknade i sängen. 
Idag mår jag som en kung och taggar till Lights. Lovar att ta massa bilder. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


DESIGN BY ALEXANDRAERIKSSON.SE